We beginnen met een gratis analyse van uw huidige omgeving met de bedoeling om alle pijnpunten en risico’s bloot te leggen. We brengen het netwerk in kaart en geven u een duidelijk beeld van goede en slechte zaken. Na de analyse maken wij tenslotte een actieplan op om eventuele problemen aan te pakken.
Na goedkeuring van het actieplan gaan wij over tot het toepassen van onze oplossingen. Hierbij proberen we de bedrijfsvoering zo weinig mogelijk te onderbreken waardoor u als klant geen tijd verliest. Wanneer er toch onderbrekingen nodig zijn spreken we dit van te voren duidelijk af zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
Wanneer uw netwerk terug op orde is kunnen wij dit blijven onderhouden en u hierin ondersteunen. Dit kan op afroep, waarbij onze gepresteerde uren aangerekend worden, maar we bieden ook onderhoudscontracten aan om u de zekerheid te geven dat alles optimaal blijft werken en dit voor een vast bedrag per maand.
Ook voor dagelijkse support kan u bij ons terecht waarbij we klaar staan om u verder te helpen. Hierbij is het niet onze bedoeling om problemen tijdelijk te verhelpen, maar om ze effectief ook op te lossen. Ook deze dienst kan per uur of als onderdeel van een onderhoudscontract genomen worden.
We gebruiken professionele monitoring software om uw netwerk van op afstand in het oog te houden. Hiermee worden veel problemen vermeden of opgelost voordat u nog maar iets merkt.